2008年10月3日 星期五

填海工程進行中......

"由於航班調配關係 ,由原定既5號碼頭泊往6號碼頭 ,不便之處敬請原諒"
唉!!!日日搭9點都聽到呢個廣播...真係好鬼煩
我真係好討厭係6碼頭落船!!
(係5號碼頭落既話係經IFC進入地鐵站...如果6號碼頭落的話係經一條藍色天橋入MTR)

我都有問自己點解甘討厭行個條藍色天橋......
但一直都搵唔到答案.....
好啦~~~~就因為呢個原因我就嘗試諗下點解啦~


今日我終於知道左.....
係因為填海!!!!

(琴日上完執行師...呀JOE提起過潛意識呢家野.....我估係呢個原因.....)
每次行親條橋係我既左手邊就會有一大片填左既"土地"

我覺得好唔舒服好心痛....(我對於環保呢樣野真係有d執著!)
記得1年前呢到都仲係海黎~個時好鐘意行呢條橋 , 因為橋下面就係海~好過隱!!

唔知係唔係7號的"逃避通苦"呢?...我估都係啦...
平時係堂上隊長成日講7號係一個唔開心的人......點負面呀....點內向呀...

一直我都唔係好明and唔係好感受到個仲痛....
甚至有種唔想認既感覺!
但今日.........了解到...我有呢個行為、諗法(唔想係5號碼頭落船)
背後的原因係我唔想見到填海...唔想見到d原本係海既地方變左土地
地球人係到破壞緊大自然....做附近d魚真係慘!


um......甘講法......我咪無時無刻都逃避緊痛苦??
.
.
.

沒有留言: