2008年8月23日 星期六

寫日記

Xanga , 係我放置生活點滴既地方
但係 , 唔會係我放置心事既地方!
我唔可以係呢個地方暢所欲言打我想打既野
有時真係覺得都唔知自己開黎為咩......


其實係我細細個已經有寫日記既習慣(真係用手寫落簿個d)
雖然唔會係每日一記 , 但總會將開心既事記起佢 ,留住美好既回憶....
但係人越大 , 日記就只會放我唔開心既事入去(因為自己好少會同人提起自己唔開心)

雖然有d問題每次寫完後都得唔到解決
但至少個刻既心情會舒緩落黎

因為呢度係唯一唔會出賣我既地方!

寫日記.....會係我好唔開心好大壓力既時候先會做既事



所以

我今日寫左日記

2 則留言:

9.魔鬼天使 提到...

忍耐...為著將來的快樂.

雖然將來還未到,而現在的感覺又那麼的真實,
但,想一想,時間一刻一刻瞬間流逝,所謂的現在,在提起的那一刻,已經變成過去,而現在未到的將來,總會變成現在,但起碼我們可以選擇在未到的一刻把它設計成開心快樂的.

回想一下,在寫下唔開心的事之時,唔開心的時間不是已經成為過去了嗎? ^_^

人生是不斷的開拓及發現...往後還有很多喜怒哀樂的事在等著我們呢?想起這些未知的經歷,不會充滿期待嗎? 一起笑著迎向將來吧!

四號星人﹣星土 提到...

heehee,你有乜壓力?
等我coach下你, hohoho!!!