2008年9月13日 星期六

世界之最.2~超震撼的3D街頭藝術!!













唔知各位姊妹有冇睇過呢??
我睇到眼都突埋......
星土你可以畫個星土係1209~~
呵呵

5 則留言:

9.魔鬼天使 提到...

我以前睇過啦~畫得好靚
不如估下咩no.會畫呢d畫?嘻嘻

四號星人﹣星土 提到...

嘩!N年之前巳看過千萬遍啦!
我不喜歡這類畫呀!

7仔.小咪 提到...

點解既???

四號星人﹣星土 提到...

因為靚不在畫功,而是idea,所以本身我覺得幅畫NG靚

9.魔鬼天使 提到...

都唔係既,畫功唔夠好,就畫唔到咁像真的3d效果~不過我都覺得呢d畫旨在造成3d視覺錯感,唔在於表達任何意義...所以..我估唔會係4號畫的...嘻嘻~