2008年9月25日 星期四

仲可以點......?

我好想係呢到寫寫寫曬我既不滿
不過我知會有其他人黎睇
都係唔好寫得甘明!

其實佢無錯
可能係我問題.......配合唔到.......(喂~7仔唔好高適應力架咩?)
變唔緊要.......成日變都唔緊要
但個方向可唔可以清晰一點?
而家似見步行步多d囉................
怨又點姐.............都無用啦!




唯有

自己都要變!

3 則留言:

四號星人﹣星土 提到...

我覺得最重要是值得!
一個人,一件事,一個未來,
值不值得!

而然,又要看看,自己究竟又有甚麼打算?

9.魔鬼天使 提到...
作者已經移除這則留言。
9.魔鬼天使 提到...

我好同意是值不值得和自己目標在哪的問題.

我也問了自己這2個問題很多次.

答案都經常地變,源於我傾向找正面價值的本能,有時覺得值,有時又覺得不值;
有時目標是想這樣,有時又不是.

所以在面對任何感覺之時,最重要是搞清自己的感覺.