2008年9月1日 星期一

沒我的份兒!

好失望....
以為係沉悶既生活上可以有點衝擊突破..
點知今日導演的電話是......他都替我失望!
我知Amos有興趣選我當宣傳片的女角
而我於Casting的表現他亦很滿意
(因為當晚我運用了7號仔的強項 - 幻想!(演繹精神病人的神情)
不是我做得不好 , 但港台應為有更適合的人選........
雖則由Casting當日至今日我的熱情及興奮已漸漸減退
收到電話一刻我還笑著回應......
但其實我是萬分失落!



我不貪心的
只是想做自己夢想既事......

2 則留言:

9.魔鬼天使 提到...

實在你夢想做什麼?

既然熱情減退,就不用不開心了~
要作新嘗試..還有很多方法...例如可以諗個故事自拍上youtube..好有機會俾人見到而賞識~正如我會做網上電台那樣...自己製做新嘗試~

四號星人﹣星土 提到...

既然導演都認為你做得好,只是機會問題。
既然自己鍾意呢一方面,不如去演藝學院學下正式課式,順便識多D人 =)

http://www.hkapa.edu/asp/general/general_part_time_course_list.asp?lang=tch&mode=gui